Гарантія та сервісне обслуговування у магазині Felex
На весь товарний ряд, де є електронні механізми, магазин «Felex» надає споживачеві гарантію в 12 місяців із зазначеної дати в гарантійному талоні. На товар де немає електронної частини, діє можливість повернути товар у 14 денний термін, докладніше про повернення та заміну товару.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон, що видається разом із товаром, і є його невід'ємною частиною.
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті.
Для підготовки товари до гарантійного обслуговування необхідно виконати два правила:
- Звернутися до нас у центр підтримки клієнтів за номером (066) 267-33-13, графік роботи Пн-Пт з 10:00 до 17:00, або написати на пошту service@felex.shop.
У короткій формі опишіть причину звернення та надайте дані для ідентифікації в базі вашого замовлення (мобільний номер замовника, ПІБ, № замовлення) - Доставити нам товар через логістичну службу Нова Пошта, або, доставити самостійно в магазин Felex м. Дніпро
Адреса магазину Felex: Дніпро, бул. Зоряний 1А, ТЦ Дафі, (097) 577-41-22 Viber/Telegram. Без вихідних: з 10:00 до 19:00
Дані на надсилання через службу "Нова Пошта" ми надамо Вам в індивідуальному порядку.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
- порушення гарантійних пломб;
- наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок неправильної експлуатації товару;
- несанкціонований розбір, ремонт або зміни внутрішніх компонентів товару;
- виявлено пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин та інших зовнішніх факторів.
Гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:
- ушкодження цілісності товару користувачем;
- ушкодження внаслідок впливу зовнішніх факторів (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, викликані підвищенням або зниженням напруги в мережі;
- пошкодження, спричинені внаслідок використання пристрою не за призначенням;
- пошкодження, спричинені внаслідок використання неякісних витратних матеріалів, запасних частин, елементів живлення;
З усіх питань гарантійного обслуговування вам необхідно звертатися до служби технічної підтримки:
Мобільний номер: (066) 267-33-13
Електронна пошта: service@felex.ua
Графік роботи: Пн-Пт з 10:00 до 17:00